Osoite

Penttiläntie 86, 28190 PORI

Puhelin

(02) 649 1437

Faksi

(02) 649 1466

Sähköposti

lyttylanliikenne(at)lyttylanliikenne.fi

Suorat yhteydenotot

Mikko Sjöblom
044 041 0808
mikko.sjoblom(at)lyttylanliikenne.fi

tai

Miikka Sjöblom
044 559 9602
miikka.sjoblom(at)lyttylanliikenne.fi

 
 
 

Laatulupaus
 

Joukkoliikennelain 48 § mukainen, liikennepalveluja koskeva laatulupaus.
 
Tarjottavat liikennepalvelut
Lyttylän Liikenne Oy tarjoaa aikataulun mukaista liikennettä reiteillä Pori-Lyttylä(linja60), Viasvesi-Kauppatori-Isojoenranta(linja7), sekä tilausliikennettä kotimaassa sekä ulkomaille.
 
Palveluista ja niiden muutoksista tiedottaminen
Tietoa linjaliikenteemme reiteistä ja aikatauluista saa Oy Matkahuolto Ab:n valtakunnallisesta järjestelmästä ja Porin kaupungin joukkoliikenne sivuilta sekä painetuista Porin ja lähikuntien paikallis-ja lähiliikenteen aikataulujulkaisusta,jota on saatavissa esim. Porinasta ja busseistamme. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan edellä mainituissa kohteissa.
 
Käytössä olevat liput ja niiden hinnat.
Linjaliikenteessä on käytössämme on Oy Matkahuolto Ab:n ja Porin kaupungin lipputuotteet. Hinnoittelussa noudatamme Oy matkahuolto Ab:n ja Porin kaupungin hinnoittelua. Kertalipun voi ostaa myös linjavuoron kuljettajalta.
 
Käytössä olevat ajoneuvot.
Lyttylän Liikenne Oy:llä on käytössä yhteensä 12 bussia, joiden koko vaihtelee 17 paikkaisesta
60 paikkaiseen. Autot ovat teknisesti hyvässä kunnossa, huollettuja ja siistejä, joten soveltuvat hyvin linja-ja tilausliikenteeseen. Kaikissa autoissamme on turvavyöt ja alkolukko.
 
Henkilökuntamme
Kuljettajamme ovat kaikki kokeneita linja-ja tilausliikenteen kuljettajia,jotka ovat suorittaneet
linja-auton kuljettajan ammattitutkinnon sekä ensiapukoulutuksen. Kuljettajiemme kunnia-asiana on hyvä ja joustava palvelu sekä asiakastyytyväisyys. Henkilökuntaamme koulutetaan säännöllisesti hyvän palvelun ja uusien asioiden tietoon saattamiseksi ja käyttöön ottamiseksi.
 
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen.
Asiakastyytyväisyyttä mitataan satunnaisesti suoritetuin asiakaskyselyin. palautetta asiakkailta otetaan vastaan henkilökohtaisesti,puhelimella,sähköpostilla ja henkilökuntamme välityksellä.
 
Valitusten käsittely,hinnanpalautus,sopimuksen purku ja vahingonkorvaukset.
Kaikki reklamaatio ja vahingonkorvausasiat käsitellään ja asiakkaalle pyritään vastaamaan nopeasti. Valitukset käsittelemme luottamuksellisesti ja tapauskohtaisesti.
 
Erityisryhmien käytössä olevat palvelut, avustaminen ja tarpeiden huomioiminen.
Linja-ja tilausliikenteessä olevat bussimme eivät ole erityisvarusteltuja liikuntarajoitteisia varten. Lastenvaunut ja rattaat kuljetetaan bussin tavaratilassa. Kuljettajat avustavat ja opastavat apua tarvitsevia matkustajia mahdollisuuksien mukaan.